Otsikko ei sinänsä liity mihinkään, paitsi että näin Walking deadin Darylistä ja Rickistä unta. Ne olivat kanssa kirjastolla töissä ja meidän piti olla kolmestaan yövuorossa, ettei vaan zombit varasta levyjä yön aikana :D Ei ollut kovin vauhdikas uni. Daryl ja Rick heittivät minut hyllyn päälle, ettei vaan zombit nappaa. Siellä sitten olin netissä, eikä niitä zombeja sitten koskaan tullut :D.
Olikin yhtenä iltana suht hauskaa kun mietin tuota unta töissä ollessa. Piti taas viedä alakertaan varaston läpi levyjä, niin mietin miten Daryl kuskailis niitä vittuuntuneen näkösenä :D

Mulla oli eilen synttärit, mittariin napsahti 22- vuotta. Eipä juhlittu mitenkään, syötiin vaan karkkia ja jäätelöö ja katottiin Walking deadin kakkos kausi loppuun.
Poikaystävä olis kovasti ostamassa mulle lahjaksi uutta konetta, niin voitais pelata yhessä, mutta saa nyt nähä. Mä voisin kyllä mieluummin haluta jonkulaisen videokameran. Olis vähän liikaakin kuvaus ideoita mielessä.

Oli muuten aika hauskaa tulla uimalla töihin. No ei ihan mutta lahkeet kastu ja takkikin vähä, vaikka mulla oli sateenvarjo. Sateenvarjon kanssa kulkiessa tuntuu ihan joltain tatilta :D

Mulla on taas vähä adhd olo, mikä nyt ei ihan tässä työssä oo kovin hyvä juttu :D Mutta se nyt saa selittää tämän sekavan selostuksen :)