Hupin piti tulla tänään kottiin, mutta nyt se joutuukin toiseen kyläpaikkaan. Mennään sen kanssa äidin luokse kyllään ja jätetään poikaystävä vahtimaan kotia. No ei hänen tartte ihan yksin vahtia, kun veljensä tulee meille, saavat rauhassa pelata kun ei olla Hupin kanssa pölöttämässä :D.

Oon lukenut tässä vähän sarjakuva blogeja ja mietiskelin että tekisi mieli itsekin koittaa. En minä ole mikään erikoinen piirtäjä, mutta omaksi iloksi tämä blogi muutenkin on niin eipä sillä niin väliä. En halua piirtää ihmisiä vaan tekisin kaikista jotakin eläimiä.
Tykkään melkeinpä kaikista eläimistä, mutta ihan lemppari eläimiä on koirat, pöllöt, sammakot, hevoset ja lehmät. Juttelin tuosta poikaystävän kanssa ja päädyin sitten että koitan ensin tehdä koira hahmoja. Mietittiin jo vähän, että mitä koiria tutut olisivat :D

Mä olisin varmaankin joku pitkäkorvainen spanieli, kun minulla on pitkät hiukset. Luonteen puolesta olisin ehkä ennemmin joku pikku terrieri, mutta jos minä oon terrierimäinen spanieli :D. Poikaystävä halusi olla susi ja hänen pikkuveljensä olisi tanskandoggi, kun hän on venähtänyt niin pitkäksi :D. Meidän molempien isät saisivat olla suomenajokoiria tai pystykorvia, kun molemmat tykkäävät metästää :).

Äidit ja muut tutut on vielä vähän epäselviä, mutta ehkä niille löytyy vielä jotkut koirat :D.
Voisihan sitä tietysti keksiä muitakin eläimiä, kuin vain koiria. Äiti esimerkiksi voisi olla kissa, kun se niistä tykkää ja on semmoinen vilu itikka :D

Saa nähdä innostunko viikonloppuna piirtelemään jottain :).